اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۵۲۷۸

برای حضور رستمی در اردوی ماهشهر باید صحبت کنیم

برای حضور رستمی در اردوی ماهشهر باید صحبت کنیم
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: نمی‌خواهم خیلی برای نفرات اصلی مانند رستمی در اردوی پیش از سال جدید سخت‌گیری کنم.
۱۳:۲۰ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

محمدحسین برخواه در گفت‌وگویی درباره آغاز مرحله جدید اردوی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: بعد از مسابقات جهانی آمریکا که به قهرمانی تیم ملی کشورمان منجر شد، لازم بود ملی‌پوشان مدتی تمرینات سبک تری را انجام دهند. دیروز مرحله جدید اردوها آغاز شده است و طی روزهای آینده به ماهشهر می‌رویم و تا 25 اسفندماه تمرینات را آنجا پیگیری می‌کنیم

وی درباره دلیل انتخاب ماهشهر گفت: پیش از این قرار بود آبادان میزبان اردوی تیم ملی باشد و اعلام آمادگی هم کرده بودند، اما طی بازدیدی که ۱۰ روز قبل از امکانات این شهر داشتم شرایط را مناسب ندیدم و تشخیص دادیم آغاز اردوها در تهران باشد و سپس به ماهشهر برویم.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری درباره غیبت سلیمی، مرادی و رستمی در آغاز تمرینات گفت: سلیمی این هفته به جمع اردونشینان اضافه می‌شود؛ سهراب هم تا اواخر هفته آینده به اردو اضافه خواهد شد. کیانوش رستمی هم صبح دیروز به اردو آمد و تمریناتش را در کنار بچه‌ها آغاز کرد. وی آمادگی خوبی دارد، اما برای حضور در اردوی ماهشهر باید با هم صحبت کنیم و ببینیم آیا ما را همراهی خواهد کرد یا نه. نمی‌خواهم خیلی برای نفرات اصلی مانند رستمی در اردوی پیش از سال جدید سخت‌گیری کنم.

برخواه در پاسخ به این سوال که آیا دلیل این موضوع تداوم اختلافات بین رستمی و فدراسیون است گفت: اختلاف نظری نیست؛ فدراسیون تلاشش را می‌کند تا شرایطی فراهم شود تا کیانوش باز هم برای کشورش افتخار آفرین باشد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین